Address3644 Rocky River Drive, Cleveland, Ohio
Call us216-308-5651
Write usinfo@amwerk.com

İmalatlarımızV Kayış Kasnaklarıİmalatlarımız

KATEGORİLER

https://www.kys.com.tr/wp-content/uploads/2021/03/fb2.jpg

KYS Power Transmission Parts olarak işbirliği ve hizmet kültürüne büyük değer veriyoruz.

Bizi Arayın
+90 332 342 10 64
E-Posta
bilgi@kys.com.tr
Adres
Büyük Kayacık Mahallesi K.O.S.B. Kuddusi Caddesi
No:13 Selçuklu - Konya - Türkiye

Kasnak Seçimi

V Kayış Kasnakları > Kasnak Seçimi

https://www.kys.com.tr/wp-content/uploads/2021/03/kasnak-secimi-e1619632126344.jpg
V KAYIŞ KASNAKLARININ DEZAVANTAJLARI

Piyasadan aldığımız V kayışların boylarının, sertliklerinin ve kolitelerinin farklılığı gibi nedenlerle kasnakta yan yana kullandığımız kayışlarda aynı gergiyi elde etmemiz imkansızdır.
Makina imalatçıları ve makina bakımcıları yan yana takılan V kayışların bazılarının çok gergin bazılarının gevşek olduğunu çok iyi bilirler.

Bu durumda çok gergin olan kayış bütün yükü çekecektir. Uzun süre dayanamayacak yıpranacaktır. Yıpranırken kasnağın kanallarını da muhakkak yıpratacaktır. O kanala yeni kayış takmamızın pek faydası olmayacak yeni kayışı da kısa sürede yıpratacaktır.

Bu nedenle DIN 2211 standardında imal edilmiş olon V kasnaklarda kayıp %25 ila % 40 arası olmaktadır. Standart dışı rasgele açılmış V kasnaklarda ise kayıp %60 -%85 orası olmaktadır. Bu standart kasnaktadört kayıştan en az birinin standart dışı olon kasnakta ise dört kayıştan üçünün fazla olması anlamına gelmektedir. Bu durumlar mokinanın hantallaşmasına ve maliyetin yükselmesine neden olmaktadır.
V kasnaklarda kanal derinliğinin fazla olması da dezavantajdır. Bu nedenle küçük çaplarda üretilemezler. Örneğin; 50mm çapında olan komalı mile en az 125mm çapında V kasnak takılabilir. Altı Kat devir azaltmak istersek karşı kasnak 750mm çapında olmalıdır. Büyük ve ağır kasnak hem makinayı yormakta hem maliyeti artırmakta hem de hantal bir görünüm vermektedir.